home > FAQ

Veel gestelde vragen bij het maken en bestellen van rouwkaartjes voor baby of kind.

Veelgestelde vragen (FAQ)

    Kan ik een modelkaartje aanvragen?
    Kan er een foto in het kaartje worden verwerkt?
    Kan er een afdruk van handje en/of voetje in het kaartje worden verwerkt?
    Heb ik een account nodig om kaarten te sturen?
    Een account aanmaken, hoe doe je dat?
    Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?
    Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?
    Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht ?
    Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
    Is de betalingsprocedure van Babyrouwkaartjes.nl wel veilig?
    Aan wie betalen we uiteindelijk?
    Zijn er extra kosten bij de verschillende betaalmethodes?
    Op welke manieren kan ik betalen?
    Kan ik verschillende kaarten bestellen, in één bestelling?
    Hoe weet ik of mijn bestelling wel door jullie ontvangen is?
    Mijn kaartjes zijn niet aangekomen!
    Kan ik een schilderijtje bestellen van het kaartje?
    Wat is JilleJille.nl?

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op 'contact' bovenaan de pagina en stuur ons een mailtje of bel ons even. Je vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord.

Kan ik een modelkaartje aanvragen?

Natuurlijk wil je graag de kwaliteit van het drukwerk zelf beoordelen voordat je tot een bestelling over gaat. Dat gaat bij Babyrouwkaartjes.nl erg gemakkelijk. Je kan tegen geringe kosten een enkel exemplaar van je kaart laten afdrukken. Deze wordt met dezelfde drukpers gemaakt als je uiteindelijke bestelling zodat je zeker weet wat de kwaliteit wordt. Het bestellen van een modelkaartje doe je eenvoudig in de designtool in 4 stappen:
1. Kies je kaartje 2. maak een account aan. 3.Typ je eigen namen en teksten in en zet ze op de juiste plaats. 4. Controleren en betalen.
Eeen eigen proefkaartje kost maar €1,-.

Kan er een foto in het kaartje worden verwerkt?

Ja, hoor, dat kan! Kijk maar eens bij 'kaartjes afdruk/foto', hier zie je een aantal voorbeelden van rouwkaartjes waarin een foto verwerkt werd. In de designtool kan je uiteraard je eigen foto plaatsen. Zorg dat de foto helder is en in een hoge kwaliteit wordt aangeleverd, 300 dpi voor het mooiste resultaat. De foto kun je uiteraard in zwart/wit of in kleur plaatsen wat jullie graag willen.

Kan er een afdruk van handje en/of voetje in het kaartje worden verwerkt?

Ja, hoor, dat kan! Kijk maar eens bij 'kaartjes afdruk/foto', hier zie je een aantal voorbeelden van rouwkaartjes waarin een afdrukje van handjes en/of voetjes verwerkt werd. In de designtool kan je uiteraard je eigen afdruk plaatsen. Zorg dat de afdruk helder is en in een hoge kwaliteit wordt aangeleverd, 300 dpi voor het mooiste resultaat. De afdruk kun je uiteraard in zwart/wit of in kleur plaatsen wat jullie graag willen. Als jullie de kleur van de afdrukjes willen veranderen zodat het beter in het kaartje past kunnen we jullie daar natuurlijk wel bij helpen. Neem dan even contact met ons op.

Heb ik een account nodig om kaartjes te sturen?

Ja, je moet eerst even een account aanvragen om kaartjes te kunnen maken. Dit is een eigen omgeving waar je jouw favoriete kaarten kunt toevoegen aan 'mijn favorieten'. je gemaakte kaarten kun je vervolgens bewaren bij 'mijn ontwerpen' om er bijvoorbeeld op een ander moment verder aan te werken, Vanzelfsprekend kun je je eigen foto's dan ook uploaden.  Een account aanmaken is gratis en gaat snel en eenvoudig. Direct kun je ook een adressenbestand aanmaken om nog sneller de kaartjes te kunnen versturen.

Een account aanmaken, hoe doe je dat?

Rechtsboven op elke pagina van onze site kun je je aanmelden. Dat is heel eenvoudig. Ga naar 'mijn account' en klik daarna op 'nog geen account?' Hier vul je je gegevens, het e-mailadres en een wachtwoord in. Na jouw registratie ontvang je een e-mail ter bevestiging. Je kunt daarna meteen je kaartje maken

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Je wachtwoord moet minimaal 6 karakters hebben, je kunt hiervoor letters en cijfers gebruiken.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Een nieuw wachtwoord aan vragen is eenvoudig; bij 'mijn account' kun je inloggen. Ben je je wachtwoord kwijt, klik hier dan op 'wachtwoord vergeten'. Als je hier jouw e-mailadres invult, sturen wij je een nieuw wachtwoord toe.

Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

Babyrouwkaartjes.nl is service gericht en vind de kwaliteit erg belangrijk. Heb je een klacht over Babyrouwkaartjes.nl? Klik dan op 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Leg duidelijk uit wat je klacht is. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost, je krijgt altijd een reactie van Babyrouwkaartjes.nl. Je kunt ook met ons bellen; (085) 743 07 67

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?

Je krijgt op het scherm een bevestiging van de bestelling nadat de kaart(jes) zijn betaald. Babyrouwkaartjes.nl  stuurt je ook de bevestiging nog per e-mail, Vul daarom altijd even je e-mailadres in. In de e-mail vind je vervolgens de adresgegevens en het ordernummer van jullie bestelling. Als er vragen zijn over de bestelling kan JilleJille jullie order traceren, bewaar dit ordernummer daarom goed.

Is de betalingsprocedure van Babyrouwkaartjes.nl wel veilig?

De betaling van de kaartjes is zeker veilig! De betaalschermen zijn volledig beveiligd, zodat het niet mogelijk is om toegang te krijgen tot jouw betalingsgegevens door derden. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Tevens is het verstrekken van onjuiste informatie strafbaar. Misbruik hiervan wordt gemeld aan het BKR te Tiel.

Aan wie betalen we uiteindelijk?

Je betaalt uiteraard aan Babyrouwkaartjes.nl / JilleJille.nl. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt Babyrouwkaartjes.nl / JilleJille.nl samen met MultiSavePay.  MultiSavePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merk je zelf verder niets van.  MultiSavePay is een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten en heeft een hele goede reputatie.

Zijn er extra kosten bij de betaalmethode Ideal?

Nee, de betalingsmethode Ideal bij Babyrouwkaartjes.nl / JilleJille.nl is helemaal gratis.

Op welke manieren kan ik betalen?

Met onderstaande betaalmethodes;
Voor Nederland kun je bij ons je bestelling direct betalen met Ideal.

Voor België direct kun je bij ons direct betalen via Mister Cash

Kan ik verschillende kaarten bestellen in één bestelling?

Ja, dat kan! Als je meerdere drukproefjes wilt bestellen of je hebt bijvoorbeeld verschillende kaarten waarvan je er een aantal wilt bestellen dan kun je in stap 1 van de winkelwagen op 'verder winkelen'  klikken een nieuwe kaart aan je winkelwagentje toevoegen. Bij zo'n bestelling betaal je dan ook maar 1 keer verzendkosten, dus dat scheelt weer!

Hoe weet ik of mijn bestelling door jullie ontvangen is?

Als je besteld hebt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Heb je op werkdagen voor 12 uur besteld dan worden de kaartjes allemaal nog dezelfde middag gedrukt en naar jullie toegezonden. Op de dag van de levering moet er wel iemand thuis zijn om de kaartjes in ontvangst te nemen. Lukt dat niet dan kun je natuurlijk ook een ander afleveradres opgeven. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op (085) 743 07 67.

Mijn kaartjes zijn niet aangekomen!

Als je je kaartjes of een drukproef op werkdagen voor 12.00 uur besteld, wordt deze 's middags gedrukt en in de regel de volgende werkdag door PostNL geleverd. Bestel je in het weekend dan zal deze maandag gedrukt worden en in de regel dinsdag geleverd. Als de kaarten na twee werkdagen nog niet bezorgd zijn, neem dan contact op met onze klantenservice op (085) 743 07 67 . Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de oorzaak hiervan is. Wij drukken niet op zondag en nationale feestdagen zoals Pasen en Kerstmis.

De leveringsduur binnen en buiten Europa verschilt per land en kun je op de site van PostNL zelf terug vinden.

Eventuele vertragingen van de bezorgdiensten hebben wij uiteraard niet in de hand, wij kunnen hiervoor dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden.

Kan ik een schilderijtje bestellen van het kaartje?

Ja, dat kan. Dat gaat echter momenteel nog niet via de site maar handmatig. Als je een schilderijtje wilt bestellen stuur dan even een mailtje naar info@jillejille.nl met de naam waaronder jullie besteld hebben en om welk kaartje het gaat.

De prijzen van de schilderijtjes:
18 x 18 cm  € 29,50 (nietjes opzij)
20 x 20 cm  € 34,50 (nietjes achterkant)
30 x 30 cm  € 37,50 (nietjes achterkant)
40 x 40 cm  € 47,50 (nietjes achterkant)
50 x 50 cm  € 55,50 (nietjes achterkant)
Deze prijzen van de schilderijen zijn incl. verzendkosten

Wat is JilleJille.nl?

JilleJille.nl is onze site met geboortekaartjes. In 2005 zijn wij begonnen met deze site originele geboortekaartjes.

Geregeld werden wij echter ook geconfronteerd met zwangerschappen die verdrietig aflopen en 'stille baby's'. In 2010 zijn wij daarom gestart met deze site babyrouwkaartjes.nl
Copyrights

Van alle op deze website aanwezige ontwerpen, dessins en designs ligt het auteursrecht bij babyrouwkaartjes.nl en JilleJille.nl. De ontwerpen mogen op geen enkele wijze gekopieerd, vermenigvuldigd of gecommercialiseerd worden. Bij overtredingen worden altijd gerechtelijke stappen ondernomen.
Privacy policy

Bij babyrouwkaartjes.nl worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld. Bij het plaatsen van een bestelling via www.babyrouwkaartjes.nl  hebben wij jullie naam, adres en woonplaats nodig om de producten te verzenden of om contact met jullie op te nemen over de bestelling. Jullie privacy beschermen wij als volgt: Persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden. Jullie gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database.
 


Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: